Личный кабинет
I am an English Language Teacher/Trainer and language enthusiast. I have been in the Education...
My training path began when I completed a PDC (Permaculture Design Course) course in 2011...
My name is Jean but my friends call me Jeannie. I am originally from Zimbabwe...
My name is Marie-Louise, though people call me ML for short. I studied LLB...
I am a graduate from UNISA with a degree in Linguistics. I have a passion...
I am a passionate English Teacher, with more than 20 years of experience. I have...
Hi, I’m Jonathan, a TEFL-certified English teacher from Port Elizabeth, South Africa, with 8+ years...
Hi, I’m Milos —a language teacher with over 10 years of experience. I’m originally from...

Жаннур - дипломированный филолог, окончила факультет иностранных языков Карагандинского государственного университета со степенью магистра. Во...
My name is Sudisha, but I’m also known as Sudi. I am from Cape Town,...
Дипломированный преподаватель и переводчик английского языка. Жила и работала переводчиком в ОАЭ в международной сети...
Hi, I’m Renette from South Africa, living in the UAE. I’m a mom of 3...
Ready to discover what confident English can do for your career?
I'm Eva, and for...
Firstly, let me introduce myself and give you a rundown of who I am as...
My name is Judy Trevithick - but an easier way to say that is Judy...
Елена - дипломированный преподаватель, окончила Крымский федеральный университет с красным дипломом, получив степень магистра зарубежной...
Дипломированный преподаватель, получила степень магистра в Международном университете Японии по направлению «Международное развитие». Обучение в...
Дипломированный переводчик, психолог, коуч; получила 2 высших образования в Омском Государственном университете и Омском Терминологическом...
Hello! My name is Kelly-Ann, and I’m an experienced English teacher, life coach, and trainer...
Дипломированный преподаватель английского языка, окончила государственный университет по специальности «Английский язык». После окончания университета работала...



