Личный кабинет
Дипломированный преподаватель английского языка, окончила НИУ «ВШЭ» по специализации «Преподаватель английского языка и межкультурной коммуникации»....
Меня зовут Ануш. Я окончила факультет романо-германских языков Ереванского государственного института иностранных языков. После института...
Надежда - дипломированный преподаватель, окончила Минский государственный лингвистический университет по специальности «преподаватель английского языка»...
Меня зовут Виктория. Моя специальность — «Перевод и переводоведение». Я преподаю английский язык с 2019...
Готовимся со школьниками к ЕГЭ. Со взрослыми говорим о финансах на курсе English for Finance....
Высшее педагогическое образование. Опыт преподавания с 2013года. Сертификат IELTS
Дипломированный переводчик английского языка, закончила Российский государственный университет дружбы народов. Являюсь выпускницей Российского государственного университета...
Филолог, окончила педагогический институт по специализации «Французский и английский языки». Проходила стажировку в Швеции в...

Good’ day,
I'm from Australia but I currently live in Europe. I have a degree in...
Hello, I am Teacher Sharnay, and welcome to Skyeng. I am a British South African...
My name is Jean but my friends call me Jeannie. I am originally from Zimbabwe...
I am a passionate English Teacher, with more than 20 years of experience. I have...
I have a degree in Fine Art from Nelson Mandela University, South Africa. I started...
I have a bachelor’s degree in supply chain and operations management, and I am a...
I'm Stacey Adendorff, and I’m so excited to be your guide on this fun and...
I am a native English speaker from Cape Town, South Africa. I have been working...
From Cape Town, South Africa. I finished school and decided that I wanted to do...
My name is Marceline Gamu Mugaba. I am a seasoned, certified ESL Tutor with a...
My name is Monica Astrauskas, I'm from USA and now I live in Colombia.
...After, I graduated from a top-rated English University in 1990. I completed a Master’s in...



