Личный кабинет
I have a B.A. degree in English and linguistics, an honors degree in teaching English...
My name is Talita, I have a Bachelor's Degree in English and Psychology, as...
My name is Nina. I live in Cape Town, South Africa. I have been...
My name is Louise and I've been teaching English since 2012. I have helped many...
I live all over the world, often traveling to new places. I have taught and...
I have completed a 150 Master TEFL/TESOL course.
I have 4 years of practical experience...
I graduated from the Univeristy of Portsmouth in 2007 with a First Class BA Honours...
Ирина - дипломированный лингвист/переводчик, окончила Чувашский Государственный Университет им. И. Н. Ульянова, факультет иностранных...

I am an experienced English teacher with a degree in Psychology and Sociology, as well...
I've been working as an online tutor for about 7 years now. I hold...
Hi, I’m Mark from England. I’ve been teaching for over 20 years. I began teaching...
Дипломированный преподаватель, окончила Минский государственный лингвистический университет, факультет английского языка, по специализации ""лингвистика и межкультурная...
Hello, my name is Linda.
I have a Bachelor of Arts degree and...
I have diplomas in Business English and Journalism & Creative Writing, and since 2018, I've...
Дипломированный лингвист, окончила аспирантуру в Дальневосточном федеральном университете по специальности «Лингвист-исследователь». Есть опыт проживания и...
Алёна - дипломированный специалист в сфере связей с общественностью, окончила Бангкокский Международный университет, факультет "Искусство...
Hello, everyone! My name is Marjorie Suriba. I am a graduate of two (2) Bachelor's...
Hello, my name is Gayle. I have been teaching English since 2008, with experience in...
Лингвист, переводчик, окончила лингвистический университет с красным дипломом. Проходила стажировку в Германии, училась в университете...
Дипломированный лингвист, окончила Московский Институт иностранных языков им. Мориса Тореза. Преподавать английский начала в 2017...



